Luqman Faiz & Fieya Julia - Senyuman Syawal Lyrics

Luqman Faiz & Fieya Julia - Senyuman Syawal Lyrics - Hallo sahabat Musiculture, Pada artikel ini kamu akan mengetahui lebih banyak tentang Luqman Faiz & Fieya Julia - Senyuman Syawal Lyrics, mengenai Artikel Malaysia, Artikel Religi, Untuk lebih jelasnya simak ulasan lengkap dibawah ini.

Judul : Luqman Faiz & Fieya Julia - Senyuman Syawal Lyrics
link : Luqman Faiz & Fieya Julia - Senyuman Syawal Lyrics

Baca juga


Luqman Faiz & Fieya Julia - Senyuman Syawal Lyrics

[Musiculture] Lirik Lagu Luqman Faiz & Fieya Julia - Senyuman Syawal .




Lirik Lagu Senyuman Syawal - Luqman Faiz & Fieya Julia


sebulan berpuasa kini tiba masanya
indahnya suasana di pagi hari raya
hari yang dipenuhi dnegan warna
menghiasi rumahnya
sahut takbir bersama tersenyumlah di syawal yang mulia

terlihat sanak saudara yang sedang gembira
bergurau senda serta menikmati juadahnya
oh tidak lupa juga pada yan gpulang ke desa
ingatlah yang tersayang sedang menanti disana

tiada kata selain selamat hari raya
ku ucapkannya pada semua umat manusia
disini aku menghimpunkan sepuluh jariku
maafkan aku andai ada salah silapku

oh selamat hari raya
oh selamat hari raya

tiada kata selain selamat hari raya
ku ucapkannya pada semua umat manusia
disini aku menghimpunkan sepuluh jariku
maafkan aku andai ada salah silapku

tiada kata selain selamat hari raya
ku ucapkannya pada semua umat manusia
disini aku menghimpunkan sepuluh jariku
maafkan aku andai ada salah silapku

oh selamat hari raya
oh selamat hari raya



Demikianlah Artikel Luqman Faiz & Fieya Julia - Senyuman Syawal Lyrics

Sekianlah artikel Luqman Faiz & Fieya Julia - Senyuman Syawal Lyrics kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Luqman Faiz & Fieya Julia - Senyuman Syawal Lyrics dengan alamat link https://mymusiculture.blogspot.com/2019/05/luqman-faiz-fieya-julia-senyuman-syawal.html